top of page

Den kulturelle spaserstokken Nittedal- Døli Pleie- og omsorgssenter

  • Trond Haugen
  • 7. mai
  • 1 min lesing

Så kom turen til Døli, torsdag 7. mai. Her var det også svært hyggelig å spille - fullt i kafeteriaen, og vår musikalske meny falt i smak her og. Vi storkoste oss, og fikk en perfekt start på dagen!

 
 
 

Siste innlegg

Se alle
Ullerud Helsebygg, Drøbak

Lørdag 30. mai var vi tilbake på Ullerud helsebygg i Drøbak. Her arrangerer Helsehusets venner ettermiddagstreff, med kaker og kaffe - og noko attåt. En flott forsamling sang med på låtene våre, og ti

 
 
 
Lommedalen og Bærums Verk Seniorsenter

Den 28. mai besøkte vi Lommedalen, og spilte på det flotte seniorsenteret de har der. God stemning og hyggelig mottakelse! Vi kommer gjerne tilbake😊

 
 
 

Kommentarer


bottom of page