top of page

Den kulturelle spaserstokken Nittedal- Døli Pleie- og omsorgssenter

  • Trond Haugen
  • 7. mai
  • 1 min lesing

Så kom turen til Døli, torsdag 7. mai. Her var det også svært hyggelig å spille - fullt i kafeteriaen, og vår musikalske meny falt i smak her og. Vi storkoste oss, og fikk en perfekt start på dagen!

 
 
 

Siste innlegg

Se alle
Jevnaker omsorgs- og rehabiliteringssenter

Den 16. juni hadde vi gleden av å besøke Jevnaker omsorgs-og rehabiliteringssenter. Her skulle vi underholde på deres sommerfest for beboere og pårørende. Dette ble en svært hyggelig stund, fullt hus

 
 
 
Ullerud Helsebygg, Drøbak

Lørdag 30. mai var vi tilbake på Ullerud helsebygg i Drøbak. Her arrangerer Helsehusets venner ettermiddagstreff, med kaker og kaffe - og noko attåt. En flott forsamling sang med på låtene våre, og ti

 
 
 

Kommentarer


bottom of page