top of page

Den kulturelle spaserstokken Nittedal- Markerud aktivitetshus

  • Trond Haugen
  • 7. mai
  • 1 min lesing

Vi avsluttet dagen, 7. mai, med stuekonsert på Markerud Aktivitetshus. Nok en gang falt menyen vår i smak, og de fremmøtte sang med på kjente, kjære sanger gjennom konserten. En intimkonsert ble det virkelig, og vi koste oss like mye som publikum. Tusen takk for oss, Nittedal. Vi kommer veldig gjerne tilbake!

 
 
 

Siste innlegg

Se alle
Ullerud Helsebygg, Drøbak

Lørdag 30. mai var vi tilbake på Ullerud helsebygg i Drøbak. Her arrangerer Helsehusets venner ettermiddagstreff, med kaker og kaffe - og noko attåt. En flott forsamling sang med på låtene våre, og ti

 
 
 
Lommedalen og Bærums Verk Seniorsenter

Den 28. mai besøkte vi Lommedalen, og spilte på det flotte seniorsenteret de har der. God stemning og hyggelig mottakelse! Vi kommer gjerne tilbake😊

 
 
 

Kommentarer


bottom of page