top of page

Fest for frivillige, Gran frivilligsentral

  • Trond Haugen
  • 5. nov. 2025
  • 1 min lesing

Fredag 31. oktober var vi invitert til å spille på stor fest for frivillige, på Trivselshuset, Brandbu. Et flott arrangement, mye god mat og mange blide fjes. "Stinn brakke" og høy stemning da vi spilte opp. Tusen takk for en fin kveld!


Trivselshuset Brandbu
Trivselshuset Brandbu

 
 
 

Siste innlegg

Se alle
Ullerud Helsebygg, Drøbak

Lørdag 30. mai var vi tilbake på Ullerud helsebygg i Drøbak. Her arrangerer Helsehusets venner ettermiddagstreff, med kaker og kaffe - og noko attåt. En flott forsamling sang med på låtene våre, og ti

 
 
 
Lommedalen og Bærums Verk Seniorsenter

Den 28. mai besøkte vi Lommedalen, og spilte på det flotte seniorsenteret de har der. God stemning og hyggelig mottakelse! Vi kommer gjerne tilbake😊

 
 
 

Kommentarer


bottom of page