top of page

Fest for frivillige, Gran frivilligsentral

  • Trond Haugen
  • 5. nov. 2025
  • 1 min lesing

Fredag 31. oktober var vi invitert til å spille på stor fest for frivillige, på Trivselshuset, Brandbu. Et flott arrangement, mye god mat og mange blide fjes. "Stinn brakke" og høy stemning da vi spilte opp. Tusen takk for en fin kveld!


Trivselshuset Brandbu
Trivselshuset Brandbu

 
 
 

Siste innlegg

Se alle
Jevnaker omsorgs- og rehabiliteringssenter

Den 16. juni hadde vi gleden av å besøke Jevnaker omsorgs-og rehabiliteringssenter. Her skulle vi underholde på deres sommerfest for beboere og pårørende. Dette ble en svært hyggelig stund, fullt hus

 
 
 
Ullerud Helsebygg, Drøbak

Lørdag 30. mai var vi tilbake på Ullerud helsebygg i Drøbak. Her arrangerer Helsehusets venner ettermiddagstreff, med kaker og kaffe - og noko attåt. En flott forsamling sang med på låtene våre, og ti

 
 
 

Kommentarer


bottom of page