top of page

Forsvarets seniorforbund Gardermoen

  • Trond Haugen
  • 7. mai
  • 1 min lesing

Den 30. april fikk vi igjen besøke Forsvarets seniorforbund, Gardermoen. Hyggelig å møte de igjen, og denne gangen ble det servert mye «nytt» fra scenen. Det falt i smak hos de fremmøtte, og vi hadde en koselig kveld.

 
 
 

Siste innlegg

Se alle
Ullerud Helsebygg, Drøbak

Lørdag 30. mai var vi tilbake på Ullerud helsebygg i Drøbak. Her arrangerer Helsehusets venner ettermiddagstreff, med kaker og kaffe - og noko attåt. En flott forsamling sang med på låtene våre, og ti

 
 
 
Lommedalen og Bærums Verk Seniorsenter

Den 28. mai besøkte vi Lommedalen, og spilte på det flotte seniorsenteret de har der. God stemning og hyggelig mottakelse! Vi kommer gjerne tilbake😊

 
 
 

Kommentarer


bottom of page