top of page

Forsvarets seniorforbund Gardermoen

  • Trond Haugen
  • 7. mai
  • 1 min lesing

Den 30. april fikk vi igjen besøke Forsvarets seniorforbund, Gardermoen. Hyggelig å møte de igjen, og denne gangen ble det servert mye «nytt» fra scenen. Det falt i smak hos de fremmøtte, og vi hadde en koselig kveld.

 
 
 

Siste innlegg

Se alle
Jevnaker omsorgs- og rehabiliteringssenter

Den 16. juni hadde vi gleden av å besøke Jevnaker omsorgs-og rehabiliteringssenter. Her skulle vi underholde på deres sommerfest for beboere og pårørende. Dette ble en svært hyggelig stund, fullt hus

 
 
 
Ullerud Helsebygg, Drøbak

Lørdag 30. mai var vi tilbake på Ullerud helsebygg i Drøbak. Her arrangerer Helsehusets venner ettermiddagstreff, med kaker og kaffe - og noko attåt. En flott forsamling sang med på låtene våre, og ti

 
 
 

Kommentarer


bottom of page