top of page

Frivilligsentralen Hof

  • Trond Haugen
  • 13. mai
  • 1 min lesing

Den 12. mai spilte vi igjen konsert på biblioteket i Hof, og hadde en koselig time med sang, musikk og historier. Vi takker for denne gang, og kommer gjerne tilbake😊

 
 
 

Siste innlegg

Se alle
Ullerud Helsebygg, Drøbak

Lørdag 30. mai var vi tilbake på Ullerud helsebygg i Drøbak. Her arrangerer Helsehusets venner ettermiddagstreff, med kaker og kaffe - og noko attåt. En flott forsamling sang med på låtene våre, og ti

 
 
 
Lommedalen og Bærums Verk Seniorsenter

Den 28. mai besøkte vi Lommedalen, og spilte på det flotte seniorsenteret de har der. God stemning og hyggelig mottakelse! Vi kommer gjerne tilbake😊

 
 
 

Kommentarer


bottom of page