top of page

Jevnaker omsorgs- og rehabiliteringssenter

  • Trond Haugen
  • for 3 døgn siden
  • 1 min lesing

Den 16. juni hadde vi gleden av å besøke Jevnaker omsorgs-og rehabiliteringssenter. Her skulle vi underholde på deres sommerfest for beboere og pårørende.

Dette ble en svært hyggelig stund, fullt hus og god stemning. Vi reiste derfra med en god følelse, og de fremmøtte gikk videre til avdeligsvis grill og kos.

Takk for oss, vi kommer gjerne tilbake😊

 
 
 

Siste innlegg

Se alle
Ullerud Helsebygg, Drøbak

Lørdag 30. mai var vi tilbake på Ullerud helsebygg i Drøbak. Her arrangerer Helsehusets venner ettermiddagstreff, med kaker og kaffe - og noko attåt. En flott forsamling sang med på låtene våre, og ti

 
 
 
Lommedalen og Bærums Verk Seniorsenter

Den 28. mai besøkte vi Lommedalen, og spilte på det flotte seniorsenteret de har der. God stemning og hyggelig mottakelse! Vi kommer gjerne tilbake😊

 
 
 

Kommentarer


bottom of page