Jevnaker omsorgs- og rehabiliteringssenter
- Trond Haugen
- for 3 døgn siden
- 1 min lesing
Den 16. juni hadde vi gleden av å besøke Jevnaker omsorgs-og rehabiliteringssenter. Her skulle vi underholde på deres sommerfest for beboere og pårørende.
Dette ble en svært hyggelig stund, fullt hus og god stemning. Vi reiste derfra med en god følelse, og de fremmøtte gikk videre til avdeligsvis grill og kos.
Takk for oss, vi kommer gjerne tilbake😊

Kommentarer