top of page

Pensjonistforbundet Lier

  • Trond Haugen
  • 7. mai
  • 1 min lesing

Onddag 29. april hadde vi gleden av å besøke Pensjonistforbundet Lier, i ærverdige «Fruene Haugestad». Her var ordføreren med et innlegg, servering og konsert. Et nytt bekjentskap og en meget hyggelig aften for oss og alle fremmøtte.

 
 
 

Siste innlegg

Se alle
Jevnaker omsorgs- og rehabiliteringssenter

Den 16. juni hadde vi gleden av å besøke Jevnaker omsorgs-og rehabiliteringssenter. Her skulle vi underholde på deres sommerfest for beboere og pårørende. Dette ble en svært hyggelig stund, fullt hus

 
 
 
Ullerud Helsebygg, Drøbak

Lørdag 30. mai var vi tilbake på Ullerud helsebygg i Drøbak. Her arrangerer Helsehusets venner ettermiddagstreff, med kaker og kaffe - og noko attåt. En flott forsamling sang med på låtene våre, og ti

 
 
 

Kommentarer


bottom of page