top of page

Pensjonistforbundet Lier

  • Trond Haugen
  • 7. mai
  • 1 min lesing

Onddag 29. april hadde vi gleden av å besøke Pensjonistforbundet Lier, i ærverdige «Fruene Haugestad». Her var ordføreren med et innlegg, servering og konsert. Et nytt bekjentskap og en meget hyggelig aften for oss og alle fremmøtte.

 
 
 

Siste innlegg

Se alle
Ullerud Helsebygg, Drøbak

Lørdag 30. mai var vi tilbake på Ullerud helsebygg i Drøbak. Her arrangerer Helsehusets venner ettermiddagstreff, med kaker og kaffe - og noko attåt. En flott forsamling sang med på låtene våre, og ti

 
 
 
Lommedalen og Bærums Verk Seniorsenter

Den 28. mai besøkte vi Lommedalen, og spilte på det flotte seniorsenteret de har der. God stemning og hyggelig mottakelse! Vi kommer gjerne tilbake😊

 
 
 

Kommentarer


bottom of page