Postpensjonistene i Romerike/Glåmdal
- Trond Haugen
- 13. mai
- 1 min lesing
I dag, 13. mai, har vi vært på tur til Skarnes, Sanngrund servering og overnatting. Her spllte vi for Postpensjonistene i Romerike/Glåmdal. Folk kom da langveisfra for møte/samling med servering og underholdning. Veldig hyggelig og nytt bekjentskap for oss, og folket nynnet med når vi spilte opp..
Tusen takk for oppdraget😊

Kommentarer