top of page

Postpensjonistene i Romerike/Glåmdal

  • Trond Haugen
  • 13. mai
  • 1 min lesing

I dag, 13. mai, har vi vært på tur til Skarnes, Sanngrund servering og overnatting. Her spllte vi for Postpensjonistene i Romerike/Glåmdal. Folk kom da langveisfra for møte/samling med servering og underholdning. Veldig hyggelig og nytt bekjentskap for oss, og folket nynnet med når vi spilte opp..

Tusen takk for oppdraget😊

 
 
 

Siste innlegg

Se alle
Ullerud Helsebygg, Drøbak

Lørdag 30. mai var vi tilbake på Ullerud helsebygg i Drøbak. Her arrangerer Helsehusets venner ettermiddagstreff, med kaker og kaffe - og noko attåt. En flott forsamling sang med på låtene våre, og ti

 
 
 
Lommedalen og Bærums Verk Seniorsenter

Den 28. mai besøkte vi Lommedalen, og spilte på det flotte seniorsenteret de har der. God stemning og hyggelig mottakelse! Vi kommer gjerne tilbake😊

 
 
 

Kommentarer


bottom of page