top of page

Postpensjonistene Oslo

  • Trond Haugen
  • 13. mai
  • 1 min lesing

Den 11. mai var vi en tur i Oslo, nærmere bestemt Postgirobygget. Her besøkte vi Postpensjonistene Oslo, som hadde møte der. Vi fikk svært god mottagelse, og spilte for en munter og lyttende forsamling.

Tusen takk for en hyggelig stund - vi kommer veldig gjerne tilbake!

 
 
 

Siste innlegg

Se alle
Ullerud Helsebygg, Drøbak

Lørdag 30. mai var vi tilbake på Ullerud helsebygg i Drøbak. Her arrangerer Helsehusets venner ettermiddagstreff, med kaker og kaffe - og noko attåt. En flott forsamling sang med på låtene våre, og ti

 
 
 
Lommedalen og Bærums Verk Seniorsenter

Den 28. mai besøkte vi Lommedalen, og spilte på det flotte seniorsenteret de har der. God stemning og hyggelig mottakelse! Vi kommer gjerne tilbake😊

 
 
 

Kommentarer


bottom of page