Postpensjonistene Oslo
- Trond Haugen
- 13. mai
- 1 min lesing
Den 11. mai var vi en tur i Oslo, nærmere bestemt Postgirobygget. Her besøkte vi Postpensjonistene Oslo, som hadde møte der. Vi fikk svært god mottagelse, og spilte for en munter og lyttende forsamling.
Tusen takk for en hyggelig stund - vi kommer veldig gjerne tilbake!

Kommentarer