top of page

Den kulturelle spaserstokken Nittedal - Skytta Bo- og servicesenter

  • Trond Haugen
  • 7. mai
  • 1 min lesing

Denne uken har vi vært i Nittedal, og besøkt 3 omsorgsenheter. Først ut var Skytta bo- og servicesenter mandag 4. mai. Her ble det fine tilbakeblikk på musikken man lyttet til på 60- og 70-tallet, og de fremmøtte virket å kose seg veldig!

 
 
 

Siste innlegg

Se alle
Jevnaker omsorgs- og rehabiliteringssenter

Den 16. juni hadde vi gleden av å besøke Jevnaker omsorgs-og rehabiliteringssenter. Her skulle vi underholde på deres sommerfest for beboere og pårørende. Dette ble en svært hyggelig stund, fullt hus

 
 
 
Ullerud Helsebygg, Drøbak

Lørdag 30. mai var vi tilbake på Ullerud helsebygg i Drøbak. Her arrangerer Helsehusets venner ettermiddagstreff, med kaker og kaffe - og noko attåt. En flott forsamling sang med på låtene våre, og ti

 
 
 

Kommentarer


bottom of page