top of page

Den kulturelle spaserstokken Nittedal - Skytta Bo- og servicesenter

  • Trond Haugen
  • 7. mai
  • 1 min lesing

Denne uken har vi vært i Nittedal, og besøkt 3 omsorgsenheter. Først ut var Skytta bo- og servicesenter mandag 4. mai. Her ble det fine tilbakeblikk på musikken man lyttet til på 60- og 70-tallet, og de fremmøtte virket å kose seg veldig!

 
 
 

Siste innlegg

Se alle
Ullerud Helsebygg, Drøbak

Lørdag 30. mai var vi tilbake på Ullerud helsebygg i Drøbak. Her arrangerer Helsehusets venner ettermiddagstreff, med kaker og kaffe - og noko attåt. En flott forsamling sang med på låtene våre, og ti

 
 
 
Lommedalen og Bærums Verk Seniorsenter

Den 28. mai besøkte vi Lommedalen, og spilte på det flotte seniorsenteret de har der. God stemning og hyggelig mottakelse! Vi kommer gjerne tilbake😊

 
 
 

Kommentarer


bottom of page